vasárnap, április 5

"Nyári" hétvége


Ezen a hétvégén csak néha élvezhettük Apa társaságát, de azt legalább kihasználtuk rendesen. Mivel már kora reggel nagyon jó idő volt, megejtettük az első „reggeli a szabadban” című programunkat, amit szerintem a legjobban Apa élvezett. Sütött a nap, és szinte hihetetlen volt, hogy 2 hete még majd megfagytunk. Esküszöm, az embernek még az étvágya is jobb! Reggeli után közösen megnéztük a Forma1 aznapi időmérő edzését, utána sajna Apának el kellett mennie egy kicsit dolgozni, de megígérte, hogy siet haza, úgyhogy azt a taktikát követtem, hogy gyakorlatilag átaludtam azt az időt, amíg nem volt otthon. Amikor hazaért, kimentünk a kertbe, és a füvön olvasgattunk…nagyon jó volt!
Ma meg már reggel dolgoznia kellett menni, de most nem maradtunk egyedül, ugyanis jötta Bóbita meg a Ricsi, és négyen együtt elmentünk egy nagy fagyizásra, aholis kaptam EGY EGÉSZ GOMBÓC fagyit, SAJÁT TÖLCSÉRBEN!!! Ééééééés…úgy tudtam megenni, hogy tényleg csak egy 2 cm-es kis foltocska lett a pólómon (na jó, ketttő, de annyi kell is, mert jelzi, hogy ennyi éves vagyok ;-) ). Anya rettentő büszke volt rám, csinált egy csomó fotót. Miután a fagyi elfogyott, még kicsit játszottam a Bóbival a cuki kertjében, aztán hazamentünk, és kollektíve eldobtuk magunkat egy kis délutáni szuszkára. Mire felkeltünk, épp jött Apa is haza, és Ricsivel megnézték a Forma1-et, mi meg hogy ne zavarjunk, Anyával meg Bobóval elmentünk egy jó nagy sétára. Útközben vettünk dinnyét (ez az előnye annak, ha az ember tesót vár, hónapokkal előbb kóstolhat meg bizonyos dolgokat, mint mások, merthogy az anyja mondhatja, hogy „de hát úgy megkívántam!”…nem mellesleg nekem egsy csöppöt sem ízlett…), meg epret, otthon meg begyümiztünk. Kár, hogy a Bobóék nem tudtak vacsira is maradni, de hát dolguk volt. Asszem azért az elmondható, hogy nagyon jól sikerült az első „nyári” hétvégénk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése