vasárnap, október 18

Dávid hazajön


Amíg mi otthon hármasban hepáztunk, Ballószögön zajlott az élet. A hétvégére Zsófi is kicuccolt Anyuékhoz Botomdal, merthogy Fecó bulizni ment szombat este, Bóbita is befutott szombat reggel, úgyhogy a gyerek(ek) rendesen körbe volt(ak) ugrálva. Apu elment Dáviddal a vasútmodell-kiállításra, ott voltak egész délelőtt, addig Anyu otthon főzött, Bóbiék pletyiztek, meg Botondoztak. Mi ma délre mentünk, volt nagy közös ebéd, meg élménybeszámoló a tegnapi napjukról, valamint az éjszakáról, amit az én kisfiam többnyire a nagyszülei ágyában töltött el. Persze ettől vérszemet kapott, és ebéd után az istennek sem akart aludni. Odafeküdtem mellé (anyuék hálószobájában van Neki kiságy felállítva), de vagy 5ször kiszállt pisilni, kétszer kakilni, különben meg dumált, meg forgolódott… három felé már kezdtem elveszíteni a türelmemet, és erélyesen rászóltam, erre rám néz, és közli: „nyugi anyuka, nyugi!!!”…na, maradjak komoly… Aztán hazajöttünk, Tamás és Dávid nézték a Forma1et, bár közben Dávid azért gyurmázott is egy keveset, meg kártyázott a nagypapától kapott autóskártyával (nem tudom, ez miért újság számomra, és már évek óta pasziánszozom tévézés alatt…), én meg próbáltam lefotózni Gábort az utazós-csini rucijában úgy, hogy közben ne vakuzzam szembe… Nem vót eccerű.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése