szombat, október 24

A vásárlós és az édibédi

Hiába no…a gyerekemnek a génjeiben van a vásárlás lekódolva. Mentünk ma a Decatlonba, merthogy ugye melegítőgatyából sose elég a gyereknek (erre neki csak egy vízhatlan kantárosgatyát vettünk, viszont nekem 4 alsót és egy felsőt… jóvanna, az én méretemben nagyobb volt a választék…egyébként tényleg: minden mérethiányos volt, pedig azt mondta a kiccsaj a kasszánál, hogy a mai kamionról már minden ki van pakolva… és még messze nem volt dél…na mindegy), úgy megragadta a bevásárlókosarat, mint aki azzal a kezében született. Igaz, azután hamar átnyergelt egy rollerre, amire viszont még nem tud szabályosan felmászni, csak a két lába közé kapja, és úgy rohangál vele…. De azért csuda aranyos volt.

A Gábort meg most csak azon apropóból fotóztam, mert ahogy néztem alvás közben, ismét elfogulatlanul megállapítottam, hogy mintha egyre szebb lenne…..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése