kedd, október 27

Töklámpás


Íme az általam kreált töklámpás. Nem mondom, elég vicces volt a tök beszerzése, ugyanis olyat kellett választanom, amit be tudtam rakni a babakocsi kosarába, mert kézben elég nehéznek tűntek… Röhögött a zöldségesnél a csaj rendesen, ahogy paszíroztam, de végül ez befért jól, itthon aztán a kalapját még délután levágtam, kikanalaztam a belsejét, majd elmentünk Gáborral Dávidért. Ott persze megint sztárolta a töklámpást, mondtam Neki, hogy siessünk haza, kint várja egy tök a teraszon, csináljunk belőle ilyet. Erre persze mondta, hogy „tüzet is!!!”, mondom az is lesz benne… tiszta transzban volt… én meg pánikban… sose csináltam még ilyet, és az még oké, elsőre felrajzoltam a kivágandó részeket, de ekkor a gyerek úgy döntött, hogy az ölemből akarja nézni, ahogy kivágom a darabokat, sőt, Ő akarta kiszedni őket. Nos, egy ilyen tök cefet kemény… és úgy vágni ki belőle darabokat, hogy közben a gyerek odanyúkál, nos, kemény volt (a tök).

De aztán elkészült, szép lett, tettünk bele tüzet…megérte.

Pláne, hogy utána D. segített hálából fürdetni Gábort… csuda jelenet volt…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése