péntek, október 2

Duma

Fotó nélkül. Úgyhogy csak szövegelek.
Tegnap este volt egy film a HBOn, amit felvettem, és ma szopi alatt megnéztem.
Joshua a címe, és a testvérféltékenységről szól. És ekkor elgo9ndolkodtam, hogy tényleg, én ezt mennyire jól megúsztam. Eléggé féltem tőle, hogy Gábor megjelenése majd felzaklatja Dájít, de azon kívül, hogy pár napig direkt bekakált, semmi nyoma ennek, sőt. Simogatja Gábort, óvatos általában, amikor a közelében van, és még soha nem vágott hozzá semmit. Nem akarta kinyomni a szemét, sőt, dicsekszik a tesóval, amikor megyek érte az oviba, puszi után az az első kérdés, hogy „tesó hó van?”. Nagy becsben tartja az autót, amit „tesó hozott neki”, azt is mutogatja mindenkinek. Remélem, ez a továbbiakban is így marad…
Egyébként Gábor továbbra is riasztóan jó: sokat eszik, sokat alszik, sokat gyarapszik, és ma (TADAAAAM) fél hatkor kelt először….
Dávid sem volt nyűgös baba, nade ez…. És olyan kis értelmesen néz, hogy csuda. Szeretjük, na.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése