péntek, október 23

Dávid produkálja magát...


Ma reggelre Gábor keresztbefordult az ágyában…úgy látszik, megunta a forgóját, pedig minden este arra alszik el, és általában mindent el is mesél az állatoknak, amik rajta lógnak… most más perspektívára vágyott… Dájínak meg, mint a fotókból is látszik, most a Nagyi az isten… Dávid igazságosan még Gábor cumijain is megosztozott vele, valamint a kinyalhatós tálon, ami a sütisütéskor keletkezett (múlt hétvégén a TvPaprikán láttam egy recit, egy Pavlova-tekercs mascarponés tejszínhabbal és málnával töltve…nyálam csorgot, Tamás levadászta a netről a recit, Gugli lefordította, és megsütöttem…olyan jó lett, hogy most a Klári tiszteletére –hehe- újra megcsináltam, annyi változtatással, hogy csináltam egy csokihabos verziót is), voltak nagyot sétálni-bringázni, és egész nap produkálta magát…ééééédes. Este aztán úgy evett, mint egy kocsis (csak a kocsisok nem malackodnak ekkorát), a sütiből is berámolt egy nagy szeletet (én négyet -ehhe) majd bemutatta, milyen az, amikor ravaszul néz, és mintegy félórában előadta az ujjacskáját felemelve, hogy „ebéd UTÁN kell aszó”… alig bírtuk lerakni… Minden nap ez van újabban… Ő csak ebéd után alszik szerinte… az, hogy vacsi után is kéne, már sok neki… de eccer mindenki kidől, még az ilyen virgoncok is…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése