kedd, május 18

G. és a cumisüveg


Persze Gáboron is kitört a hányós betegség, ma öltözési rekordot döntöttünk, 4-szer hányta össze magát, egyszer hátközépig lett szaros, és egyszer magára borította a vizet… ez, akárhogy is számolom, 6 adag ruha, 6 öltözéssel…nem unatkoztunk. Persze be is lázasodott, délutánra már olyan kis ramatyul volt, hogy gyakorlatilag csak az ölemben volt el…Dokival konzultáltam, úgyhogy megy a kúpozás felváltva a lázra és a hányásra… De amiről írni akarok, az a víz miatti öltözés… Negyed hétkor, amikor felkeltünk, csodát láttunk: sütött a nap… Reggel ugye elvittem Dájít az oviba (előtte, amíg ébredezett, már nekiláttam a vasalásnak), majd hazajöttem, T. elment dolgozni, én meg folytattam a vasalást, (mert persze mire az oviba indultunk, már esett az eső, így a séta stornó) és amikor G. nyihogott, hogy szomjas, a legnagyobb lelki nyugalommal a kezébe nyomtam a vízzel töltött cumisüveget, merthogy már 2 hete egyedül is tud inni, ha akar… egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy vihog, csapkod, és valami fröcsög. Ez az én kisebbem egyszer csak letekerte a cumisüvegről a cumit, kilocsolta a földre a vizet, belehasalt a tócsába, és csapkodta a vizet, az persze fröcsögött, neki meg ez tetszett… De hogy hogy volt ennyi ereje???? Gondolhatnánk, hogy nem eléggé csavartam rá az üvegre a cumit…nade. 3 éve van gyerekem, és ez azt jelenti, hogy 3 éve csavargatok cumisüvegekre tetőket. Naponta átlagosan legalább 6szor. (Tápi, víz, gyümölcslé, tea, éjjel, nappal…szerintem még kicsit alul is kalkuláltam)Ez azt jelenti, hogy legalább: 3*365*6=6570 alkalommal csináltam már ezt. (Abba, hogy ennyi üveget el is mostam, bele se gondolok). Úgyhogy nem hinném, hogy pont ma csináltam rosszul… G. erős. Nagyon is. És pont.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése