vasárnap, május 16

Napot akarok látniiiii!!!!!!!


Ez az időjárás az, ami a legjobban bosszant… ha nem volna ilyen nyüves idő, szerintem pikkpakk meggyógyulna mindenki, aki beteg, de így, hogy gyakorlatilag percekre lehet csak levegőre menni, így nehéz… Már a múlt héten roppant optimistán kisúroltam (másodszor is, mert egyszer már nekiláttam, csak akkor is bekavart az eső) a medencét, és néztem is a blogon, hogy tavaly május 9-én jöttek Lucáék vendégségbe, és már pacsáltunk… Most meg? Komolyan mondom, monszun van… illetve ez sem pontos, mert ha jól tudom, akkor a monszunnál magasabb legalább az átlaghő… Egész hétvégén összesen egy órát lehetett a kertben a gyerek, bár azt az egy órát nagyon élvezte, köszönhetően egy roppant kitartó békának, akit én már 3szor tessékeltem ki a medencéből, és mindig visszajön… Az apja (Dávidé, nem a békáé) ki akarta szivattyúzni az esővizet a medencéből (minek??? Idén azzal tölthetnénk fel, egy csomót spórolnánk…ha így megy tovább ez az időjárás, egy hét alatt tele lenne), D. persze ott sorakozott, és amikor megtalálták a békát, boldogan rohant be nekem is szólni, hogy jöjjek… Csóri állat, a felmosó nyelével piszkálta a gyerek… De legalább addig lefoglalta magát (meg a békát). Más aztán nem is történt egész hétvégén, próbáltuk lekötni D-t, de nem mindig jártunk sikerrel… szombaton még hányt párszor, nem sok kaja maradt meg benne, de legalább ez helyrejött mára, ma gyakorlatilag megállás nélkül evett, folyamatosan összevissza mindent, és egyszer sem hányt, így legalább, ha este sem lesz baj, és nem köhög nagyon, akkor holnap mehet oviba. Ja, és G. már annyira ott akar lenni mindig velünk, hogy tegnap is, meg ma is este a hintájában aludt el, ugyanis amikor beraktam az ágyába, olyan kitartóan harcolt, hogy még egy kicsit kihoztuk hintázni, és persze 5 perc alatt bealudt…olyan aranyos, gyakorlatilag mozdulat közben ájult el, ahogy D. után fordult, hogy lássa, hogy az éppen hova rohan…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése