szombat, május 29

Tesók, ha alszanak


Nagyon sokáig nem mertem bemenni D. szobájába, miután elaludt, mert az volt a kényszerképzetem, hogy fel fog ébredni, és nem akar majd visszaaludni… aztán mikor rájöttem, hogy ez nem így van, vérszemet kaptam, és most már, ha érdekes pózban alszik, még le is fotózom simán (igen, vakuval… tapintatos vagyok, tudom, de még egyszer sem ébredt rá fel). A képen látható a mai fárasztó nap eredménye: kidőltek. De hogy hogy tud mind a kettő 180 fokos fordulatot tenni álmában??? (a kisbaba is azon a részem fekszik,amerre a lábának kéne mutatnia, D. meg a paplanját használja párnának, és a párnával takarózik…)

És a képek tényleg egymás után készültek, 2 perc eltéréssel… álmukban nagyon jó tesók, úgy látszik, együtt lélegeznek, együtt mozognak… lesz ez így napközben is valamikor???

1 megjegyzés:

  1. Nemá', én is csináltam ilyen képeket az enyéimről, csak délutáni alváskor. Azt majd jól meggyanúsítasz plágiummal!

    VálaszTörlés