vasárnap, május 30

Végre a kertben


Hát, a hétvégén valahogy nem sokat fotóztam, valahogy sosem volt kéznél a gép. Pedig történtek nagy dolgok, például volt olyan nap, amikor EGYÁLTALÁN nem esett az eső, és ez lássuk be őszintén, mostanság igencsak ritkán fordul elő. Sütött a nap, rengeteget voltunk a kertben, szombaton eljött a Klári mama is, hogy nálunk töltsön pár napot (már megvonási tünetei voltak, rég látta az unokáit), szombat-vasárnap egész nap a kertben voltunk (én néha bejöttem főzni), a teraszon kajáltunk, sőt, Tamás engedett 30-40 cm meleg vizet a medencébe, úgyhogy D. még pacsálhatott is, voltunk kettesben Tamással megnézni a leendő tévénket, meg a Decatlonban súlyzót venni nekem (nem röhög, majd’ minden nap tornázom már, igen), megnéztünk dvd-n vagy 3 filmet, marha jó volt. Ja, mindenkinek ajánlom a Műkedvelő műkincsrablók című filmet… szétröhögtük magunkat rajta, nagyon jó volt, tényleg. Ja, azért teszek ide egy képet, amin látható, hogy D., miután az összes kisautóját kiborította a fürdőszoba közepére, majd mikor pakolásra került a sor, a könnyebbik megoldást választotta: elbújt a kupi elől a kisautók ládájába… lehet, hogy nekem is ezt kéne tennem takarítás helyett…bezárkózni a mosókonyhába a seprűk-felmosók közé, és akkor nem zavarna a lakásban levő kosz… van benne logika… Szóval jó hétvége volt, kár, hogy holnaptól megint esős idő jön… Idén tuti nem fogjuk a gatyánkat is kifizetni a kert öntözésére…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése