péntek, május 7

G. játszik


Szerdán megjött D. kerti sportkészlete, van rajta céltábla, amire tappancsos lövedéket lehet puskából kilőni, minigolf, teke, meg a fene tudja mi nem, többek közt akad egy kúp, amire műanyag karikákkal kell célba dobni. Össze is raktam tegnap, reggel Tamással kipróbáltuk (frankón zenél, hogy ha eltalálja az ember a céltáblát), és miután kiéltük magunkat, a babát ott hagytam, hadd játsszon a kiegészítőkkel, és mentem vasalni a nappaliba, T. meg borotválkozni… olyan tíz perc után mondom Tamásnak, hogy nagyon csendben van a baba, nézzük meg… Arany szívem karikával a kezében meglepetésszerűen elaludt a padlón. Rohantam a fényképezőért, és ahogy fotóztam, a kattanásra megébredt, felnézett, kötelességszerűen megrázta kétszer a kezében tartott karikát (tudja a dolgát, na), majd visszahelyezkedett, és újra elaludt… azt hittem megzabálom…

Na, és megjött időközben a trambulin is, interneten rendeltem, kicsit megizzadtunk, mire összeraktuk T-vel, de tuti lett nagyon, még a hálót kell majd rárakni, aztán mikor D. hazajön, majd kiélheti magát (meg én is persze, nagyon tuti, egy csomót ugráltam).

G. ezt is felavatta, nagyon tetszett neki, hogy ahogy ugrálunk, Ő is rezeg…

Apu vasárnap hozza majd vissza Dájít, úgyhogy holnap nélküle megyek a babás-fórumos hároméves szülinapra (legalább én találkozzam a csajokkal kicsit), elviszem magammal Gábort, Őt még úgysem látták a netes csajok, és vele is lehet villogni…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése