kedd, szeptember 14

Az új bébiszitter


Tegnaptól még egy bébiszitterünk volt. Konkrétan megérkezett Klári barátja, és hálistennek hamar sikerült rábeszélnem, hogy maradjanak már még itt éjszakára. Imre most volt először nálunk, de mondom egyrészt nem adunk a formaságokra („most rögtön itt aludjak,???”), másrészt el akartam menni zsírbontós kezelésre. Szerencsére hamar meg tudtam őket győzni, úgyhogy kora délután elmehettem szépülni (igen, van még hova), és leszen nagy bódottá. (és igen, használt...simul a popojám). Idáig jutottam az írásban, amikor ki kellett szaladnom a mosdóba, úgyhogy Gábor is megörökíthette a mondandóját (meglátta, hogy felállok a laptop melől, és rárepült egyből…)gondoltam, itthagyom, amit begépelt, hátha Ti megfejtitek, mit is akart közölni veletek: q q w 10 10 10QYX 10xy0 q8wwwn,


Ja, és nem csak bébiszittelés volt, hanem megcsinálták az előkertet (Imre kertész), és a darazsaink is ki lettek irtva...jöhetnének gyakrabban...

6 megjegyzés:

  1. hmmm...

    q w 10 10 10QYX 10xy0 q8wwwn

    felcsigáztál... és utánanéztem...

    és végül is asszem rájöttem..

    próbáltam kitalálni gépjárművetek típusát egy fél képből :) na jó nem ment, de sztem a gyermek édesapjával próbálta közölni hogy az X-s széria után ideje gépjárművet váltani és még gondolkodik hogy a Q szériából melyiket válassza... sztem tehát BMW ellenes :d tutti audit akar, de nem gyengét...

    de mi faszik mán csak illenek vagyunk..

    S.

    VálaszTörlés
  2. Te nem vagy ép... :))))))
    De lehet, hogy igazad van...ma jövünk ki az oviból, egy apuka is jött pont a kislányával, beszálltak a kocsijukba, D. meg rögtön közölte, hogy "mondjuk meg apának, hogy ilyen autót vegyen!!!"... Aston Martin volt....
    Ezek után már nem is csodálkoznék, ha a megfejtésed helyesnek bizonyulna...

    VálaszTörlés
  3. sértéseid leperegnek rólam.... de ügyvédeim másként gondolják.... ezt érdemlem amikor a simulópopós magaslabdát szándékosan kihagytam.... jóóóvan :)

    és... a megfejtésem helyes :)

    Ami meg az aston martint illeti a tiétek sztem kényelmesebb és nagyobb és még kicsit óccsóbb is bár valljuk be gyermeked ifjú kora ellenére egészen jó ízlésről tesz tanúbizonyságot :)

    VálaszTörlés
  4. Lesz még simulóspopós bejegyzés, mer' többször is kell menni (ma is voltam, jobb vagyok, mint új koromban), úgyhogy majd lehet revansot venni :))))
    A jó ízlés meg biztos tőlem öröklődött...bár momentán nekem a pasi jobban teccett a kocsinál..ritkán látni ilyen szemrevaló apukát...
    És a mienk kényelmesebb ;-)))))

    VálaszTörlés
  5. Ahha..látnod kéne...ölég szemrevaló...nézni meg szabad, nem? :)
    (különben is, az aston martinos szépfiúk sose voltak az eseteim valójában... látványnak okés)

    VálaszTörlés