péntek, szeptember 24

Dumák

D. szövegel. Mindent megmagyaráz, néha rögtön magának, néha nekem (vagy aki felelősségre vonja.

Idézek:

Megyünk szerda reggel az emeletre, hogy vigyünk kávét a mamának. Rögtön kérdi:

„És az Imre bácsi hóóó van???”

Mondom otthon.

„Igen, otthon van, a kutyájával, aki bátor!!!” (magyarázat: a kutyát Bátornak hívják…)

Este, miután a mese előtt elfogyasztott egy adag kakaót, fogat mostunk, megy aludni, és újabb kakaót koldul. Mondom neki, éjjelre víz jár, mert már nem kisbaba. Erre ő:

„ kakaót kérek, mert az előbb is kakaót ittam, és ha most vizet iszok, akkor össze fog kavarodni a gyomrom, és beteg leszek” Erre most mit mondjak???

Tegnap este, szitu ugyanaz, vége a mesének.

„mért van minden mesének vége?” Mondom, mert minden mesének vége van valamikor…

„egyszer vegyél nekem olyan mesét, aminek sosincs vége!!!!!”

Édes…

Aztán Tamással is röhögtünk egy jót: keresi a fülhallgatóját, kérdezi, hova raktam…

Mondom, hova? Hát a járókába dobtam be, oda úgyse megy egyik gyerek se, ott biztonságban van…szerintem oda fogom rejteni a karácsonyi ajándékokat is…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése