szerda, szeptember 1

Az első ovis nap idén


Az első igazi ovis nap… Tavaly ugye Dájí a bölcsi-csoportba járt, mától hivatalosan is a Suzy (kis)csoport tagja… Örömmel indult az oviba, G. segített Neki öltözni, amikor odaértünk volt nagy öröm, mert az ovi hivatalos bohóca (minden ünnepen Ő gondoskodik a gyerekek szórakoztatásáról) sorban gyártotta a lufiállatokat-kardokat (D. természetesen lézerkardot kért…nagyon megmaradt neki a vasárnapi filmélmény, úgy látszik…mindenesetre ezzel valószínűleg nincs egyedül, mert amikor megérkezett az egyik legjobb haverja, Krisi, az ő anyuja rögtön mondta D-nek, hogy „milyen szép lézerkardod van”, ó, mondom, Anikó, hogy Te hogy megláttad, hogy az nem csak sima, hanem LÉZERkard!!!! És nagyon röhögtünk…Krisi is látta a film egy részét…).

Kicsit meglepődött a gyerek, hogy a jele már nem a régi szekrényén van, de hamar belenyugodott, hogy mostantól új helye van (nagyon figyelmesen az óvónők Ariella és Krisi helye közé jelölték ki az övét), felvette a benti cipőt, és húzott volna be a régi termébe… miután letisztáztuk azt is, hogy a másik terem mostantól az övé, irányt váltott, és bement…én meg jöttem haza, és csak sopánkodtam magamban, hogy milyen hamar eltelt egy év…és jövőre terveim szerint G. is kezd…

Aztán az egész napom ráment, hogy ünnepi „ovikezdős” vacsit rittyentsek… Közben szidtam kicsit magam, mert ennél bonyisabb menüsort tán még karácsonyra se sikerült kitalálnom (ayran-panna cotta volt, zöldséges párolt báránycsülök rizzsel, és citrom-krémtorta). Főleg az esett rosszul, amikor 10kor rájöttem, hogy citromot elfelejtettem venni, és el kellett rohannom még a zöldségeshez is, de aztán amikor G. hörögve nyalta ki a citromkrémet a tálból, akkor úgy döntöttem, hogy megérte… este Tamásnál is mennybe mentem a vacsival, úgyhogy nem volt ez rossz húzás mégse…

Délután 4re készen lettem, fél öt után értem Dávidért, megejtettük az első hivatalos pék-látogatást (valahogy ez nagyon kedvenc programja lett…ovi után sétálunk egy kört, megbeszéljük a dolgokat (mi volt az oviban? –Játék. Kivel játszottál? -Krisivel, meg Márkóval, meg Ariellával. Mi volt az ebéd? –Kaja. Ja, ez ma módosult, mert közölte, hogy ő repetát evett ebédre, és vacsorára is repetatésztát szeretne…), közben beugrunk a pékhez, és úgy megyünk haza… ), majd hazajöttünk, ők játszottak, utána vacsi, most alusznak…és holnap minden kezdődik előlről…tavaszig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése