szerda, szeptember 8

A bőrönd


Ja, hétfőn volt még az is, hogy megjött az Amazonos rendelésünk (T. az új Metroid megjelenése miatt akart rendelni, és ha már kell, tudok választani én is). D. kapott egy utazóbőröndöt. Nyáron Törökországba menet láttunk egy rózsaszínűt egy kislánynál, megjegyeztem a nevét ( a bőröndét, Trunki), és egy tigriseset rendeltem Dávidnak. Volt nagy öröm, azóta is az a sláger, tologatják, ki-be pakolnak, tök jól elvannak vele (pontosabban este Dájí, G. csak akkor lehet vele igazán boldog, amikor D. oviban van). Ez a rendelés egyébként csuda egy dolog: itthon, bárhol akar az ember WII játékot venni, 10ezer alatt nincs, max. a 2 éves játék. Az új játékok, amiket most dobnak piacra, jóval drágábbak, és sok idő, mire kapni lehet (jó, türelmetlenek vagyunk… T. a Metroidra nem hajlandó várni, na…) Amazonról nem egész 5ezer volt az új Metroid, a Grease (na vajon azt ki kapta?) meg, ami szintén szept. 4-én debütált, még 4ezer sem volt…itthon még kapni sem lehet, de majd ha lesz, kíváncsi vagyok, mennyiért…
Szóval a Trunki bevált, asszem, szerezni kell majd G-nek is egy sajátot…
Ja, és D. persze megkérdezte, hogy mikor megyünk megint Törökországba, mert akkor majd abban hozza az autóit…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése