szerda, szeptember 29

Elalvás előtt


Esténként, mielőtt D. elalszik, mindig mesél magának… Tegnap este nagy vihogás hallatszott a bébiőrből, T. épp fürdött, hátraosontam megnézni, mi van… aztán meg szaladtam vissza a fényképezőért, hogy le is videózzam a jelenetet: D. fekszik az ágyon, és énekel: „eevesztettem zsebkendőmet….de nem adom vissza” és vihog… de úgy szívből….alig bírtam ki röhögés nélkül, de ha videózni akarok, akkor muszáj volt… Az oldalsávba, a videók közé felteszem a jelenetet, nézzétek meg, érdemes… a fotó meg akkor készült, amikor már elaludt… kezén a zoknival… gondolom, azzal bábozott….

5 megjegyzés:

  1. a gyerek kész :) azééé ezeket az aljas vidiket nagyon bírom.. :) hogy fog utálni majd ezért, hogy mutogatod majd a nőinek :) :9

    VálaszTörlés
  2. És akkor arról még nem is csináltam videót, ahogy a WCbe pisil...pedig...

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm :) Okod neked se lehet panaszra... Zécsi se piskóta;-))) Lassan összefuthatnánk...

    VálaszTörlés
  4. Pont erre gondoltam a múltkor...jó lenne végre összefutni :) Nekünk főleg a hétvégék jók, már amikor nem viszi el apja. Bár én olyankor is át tudok menni, ha éppen apjánál van. :) Szeptemberben ezt is elkezdtük, apás hétvégék...már kellett, Zénónak is...meg azért nekem is:). Igaz, még csak 1 hétvége volt :)

    VálaszTörlés