vasárnap, szeptember 12

Hétvége Mamával


Tegnap reggel jött a Klári mami, hogy egy kicsit unokázzon. Sütöttem megint citromtortát, és a legjobban amiatt örültem, hogy nekiálltam, mert a tál kinyalása lassan az én gyerekeimnek is olyan élmény lesz, mint nekem volt annak idején…emlékszem, nekem is mindig mondta ilyenkor a nagymamám (nálunk ő sütött leginkább, Anyu nem igazán szeret), hogy „lehet jönni nyalni”, mi meg még vonalat is húztunk a krémbe, hogy eddig én nyalom, az a rész a Bóbié, amaz a Zsófié… most meg már D. reklamált, hogy most ő jön, nem G… Gábor egyébként haláli, hörögve-cuppogva esik neki a citromkrémnek, esküszöm, közben mondogatja, hogy „nyami-nyamm”, majd egyszer levideózom.

Délután voltunk sétálni, megjárattuk megint az új bringát (abban a fél órában, amikor épp nem esett), D. persze a Mamával nézte az esti mesét, T. egész nap pihizhetett a kanapén, jó volt, na, soha roszabb napot…

Ma meg kettesben Tvel elmentünk délelőtt az Outletbe, vettünk egy csomó szép holmit, bár borítékolható volt, hogy a legnagyobb sikere a Dávidnak vásárol új villogós cipőnek lesz…

Én is találtam magamnak pofás melegítőt, bár a farmereknél berágtam… 200 nélgyzetméteren csak farmerek, de mind olyan méret, hogyaszongya :T. egyet felemelt, nézi, és hangosan elgondolkodik:”basszus, aki ebbe belefér, az már szerintem nincs is életben”. És igaza van, ilyen lába normális embernek szerintem nincs is. Én nem gondolnám, hogy kövér vagyok, és igenis kiakaszt, hogy az úgymond kicsit „menőbb” darabok kizárólag XSes méretben vannak… mindegy, megbeszéltem Klárival, hogy holnap délután majd jól elmegyek a Cloppenburgba, és ott veszek magamra gatyát… remélem, ott még gondolnak a 30 felettiekre…

3 megjegyzés:

  1. Ez utóbbit teljesen megértem. Én sem találok magamra jó gatyát sosem. Ami jó csípőben, az bő derékban, ami jó combban, az rövid...áááá...
    melyik outletben szoktatok amúgy ruhát vadászni? Mert én is lelőhelyet keresek... :)

    VálaszTörlés
  2. Kérlekszépen, farmert eddig is csak és kizárólag a cloppenburgban találtam (amikor itthon még nem volt, akkor néha kimentünk Bécsbe érte). Nagyon ajánlom, tuti te is találsz, mert minden gatya úgy van, hogy van vékonyabb derékra is hosszított fazon (mert azért neked magasságod is van, nekem csak mélységem), tehát nem kizárt, hogy van mondjuk 29-33as... És emelt derekúból (normál derekú, na)most sok féle van... ajánlom a peccit, nem egész 12 volt a gatya...
    Outletbe meg a törökbálintiba szoktunk menni...ki lehet fogni nagyon jó dolgokat, gyerekeknek abszolút ajánlom a Geoxot...olyan szép cipőik vannak, halál kényelmesek, nem áznak be, de az izzadságot kiengedik...most láttam kislánykabátot is, aszittem behalok...fekete pufi lakkdzseki...jó, durván hangzik, de csudaszép volt! (D is kapott egyet fiús verzióban) momentán nem túl olcsóak, de nagyon szépek... Mondd meg, mit akarsz venni, megmondom, hova menj ;-)))))))) Költésben jó vagyok (láttam, játéknál ti még rajtam is túltesztek ;-))))) )

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm az infót :)) hogy idő mikor lesz, az rejtély, de mindenképp megnézem :))

    VálaszTörlés