szerda, november 11

Apacsiga


Amikor vasárnap vásárolni mentünk, nem ám csak Dávid kapott új cuccokat, hanem én is… De mivel nekem ruhát venni mostanában nem kell (meg erre az alakomra nem is nagyon lehet akarok), én a konyharészlegről választhattam a Müllerben. Már nagyon régóta vágytam ilyen négyszög alakú üvegtálakra, merthogy ebben lehet nagyon szépen rétegezett krémeket-habokat tálalni, és tegnap neki is estem, hogy felavassam. A két hete kreált sütit hoztam össze más formában, konkrétan rétegezve a krémet a gyümölcspürével (abba tettem egy kis cukrot, meg zselatint), és mellé sütöttem a habcsókalapból puszedlit…sztem gyönyörű lett, és ami fő, úgy ették a fiúk, hogy öröm volt nézni. Kaptam egyébként még egy meglepit tegnap este: Tamás vett nekem két jegyet a januári Napoleon Boulevard koncertre!!!! Első sor, hehe! Ott fogok tombolni, mint állat…. Az egyetlen bibi, hogy Tamásnak pont aznap van a szülinapja, de tudja, hogy én mennyire szeretem ezt az együttest, így majd a szülinapi vacsit tesszük másnapra… Marhára örülök ám! (márhogy a jegyeknek). Dávid ma az új fehérnemű-együttesét vette fel reggel, és olyan igazi kispasis volt, ahogy fogat mosott, hogy feltétlen le kellett fotózni… Látható még, ahogy ma délután, amikor hazaért az oviból, csigákat gyártottunk… Volt apa-csiga, meg dájí-csiga, majd miután kicsit könyörögtem, csinálhattam anya- illetve babacsigát is… Aranyos volt, ahogy szerepjátékozott, arrébb tolta az apa-csigát, és mondta: „megy dógozni”, majd amikor „visszajött”, akkor a hátára kapta a babacsigát (gondolom büfiztette). Meg kell zabálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése