vasárnap, november 1

Szexésnyújork forevör


Mivel már nagyon régen nem volt rá alkalom, hogy Bóbival kibeszélgessük magunkat, előzetes telefonos egyeztetés után tegnap délelőtt eljött… egyhuzamban dumáltunk 3 órát, majd séta közben folytattuk, délután szexésnyújorkot néztünk (ennek kapcsán fény derült arra, hogy régen Bobó nem is a pasikat szerette olyan nagyon, hanem csak jószívű volt…személyiségi okok miatt ezt nem fejteném ki jobban, az én szívem is jó volt…), szusit rendeltünk, babáztunk… csuda jól éreztük magunkat, mitagadás. Sőt, még szolizni is felmentem (kezdek visszatérni az élők közé úgy látszik, ha már erre is igényem támad)! Viszonylag korán, 10kor lefeküdtünk aludni, úgyhogy mára már egész embernek éreztem magam.

Délelőtt fél 11re jött Ricsi a Bobóért, addigra már lezavartunk egy újabb hosszas traccspartit (a baba menetrendszerűen fél hatkor kelt enni, akkor már nem feküdtem vissza) mivel Bobó is koránkelő (nagy hasznát fogja ennek még később látni, ehhe-ehhe). Megmutattam Ricsinek is a csillagokat, majd ők el, én meg folytattam a semmittevést (így, hogy második napja egyedül vagyok ( illetve pontosabban aki még van rajtam kívül, az felnőtt, illetve még mászás-szétpakolásképtelen poronty), látom, hogy mennyivel könnyebb csak magam után rendet tenni )…

Eközben Dájí nagymamázott, Katizott, sütit kevert, elorozta a macska kosarát…jól érezte magát, na.

Úgy volt, hogy hatra érnek haza, el is indultak négykor, de Siófoknál dekkoltak egy órát egy baleset miatt, úgyhogy majdnem hét lett, mire hazaértek….minden tiszteletem Tamásé, el tudom képzelni, milyen nehéz lehetett Dájít az ülésében tartani három órán keresztül….mindenesetre mire hazaértek, én túl voltam az első 3 évadon … hasznosan töltöttem az időt, asszem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése