vasárnap, november 22

Hétvégi beszámoló


Tegnap délelőtt elmentünk a médiamárktba, hogy vegyünk a gyereknek párásítót a szobájába. Vettünk. Azt is. Meg még pluszban egy rakás dévédét (névnapomra megkaptam a feleségeket, merthogy elméletben nagyon szeretem, gyakorlatban viszont általában olyan későn adják a tévében, hogy esélyem sincs megnézni, ráadásul újabban ütközik doktorhauzzal, és nem kerülhet ki győztesen… illetve ez se igaz, mer’ nem egy tévénk van, de a komplett harmadik évadot nem láttam a késői időpont miatt, úgyhogy most nem érdemes a hauzt dobnom amiatt, amit amúgy se bizti, hogy értek… na, ezt jól elmondtam.). A Dávid megkapta a Mi micsoda sorozat „repülők és autók” című lemezét, és innentől kezdve nem volt vele több gond, egyfolytában azt nézte. Esküszöm, mintha a gábornak magyarázta volna, hogy mi van… Ma reggel, amikor felkelt, még alig kezdődött el, már közölte, hogy a pilóta vezeti a repülőgépet, így, és berregett. Én megkérdeztem Tamsát, hogy ezt így külön Ő mondta- e a gyereknek, vagy az magától hámozta ezt ki, de nem, a gyerek lassan már tényleg tanul a filmből (pedig nem ekkoráknak valóm a nyelvezete, kicsit nagyobb krapekoknak szánták). Ennek örülök. Látható még a fotón némi gyereknevelés (jó, igazából játszottak), meg a hétvégi alkotásom (bazsalikomos mascarponekrémmel rétegzett epres babapikóta eperszósszal…. Recit nem tudok, a Paprikatévén láttam, és nem tom’ mi volt annak a műsornak a címe… csak láttam, teccett, és rögtönöztem. Marha finom volt.Az eperszósz vagy egy órán át főtt, de legalább nem kell folyton keverni.). Mégvalami: én nem tudom, mi van, de Gábor szeménél működik a pirosszem-eltüntető… Nagyon kis csillogós tekintete van…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése