szombat, november 14

Hogy rontsuk el a gyerekeinket?


Ja, és ezek a fotók is tegnapiak: a lépcsőn kajálós Anettnek köszönhető, aki napközben szólt, hogy beteszi a dobozunkat a Dávid kosarába (múltkor abban vittek kekszet), de ne felejtsük benne, mert nem üresen teszi oda, úgyhogy amikor apjuk hívott, hogy Ő megy Dájíért, akkor szóltam, hogy a fényképezőt és a dobozt is hozza…a dobozban található túrós-erdei gyümis süti olyan jól nézett ki, hogy amint hazaértek vele, leültek a lépcsőre, és a felét el is tüntették (gondolhatjátok, mennyit vacsizott ezután D…. de most csavarjam ki a kezéből a kanalat?)

Miután besütizett, vakondod akart nézni…. Gábor kicsit már nyüfi volt, így Őt meg a pihenőszékbe raktam, ahol egyből ráfagyott ő is a „vakon”ra…. De legalább csend volt….

(nem mintha valaha is tiltva lenne nálunk a tv, nem is volna tőlem etikus, ha Őket tiltanám, amikor én gyakorlatilag függő vagyok apjukkal egyetemben, csak nem nagyon szoktam ezt reklámozni :))))))))) )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése