vasárnap, november 15

Hétvége (???)


Hát ez a hétvége azért zúzós volt. Tegnap még csak hagyján, Tamás délelőtt elvitte Dávidot a repülőtér kilátójára, nézték a le és felszálló gépeket, ebédre jöttek (sőt azt is hoztak magukkal a bohóctól) én addigra kicsit rendbeszedtem a lakást, majd ebéd után Dávid, Gábor és én aludtunk egy nagyot, délután én elmentem G.vel sétálni, Dávid apázott… így aztán enm is értettük, hogy mára D. miért dobta le a láncot. Már reggel úgy kelt szerintem, hogy Ő ma rossz lesz… az is volt. Délelőtt játszótereztek apával, az ment gond nélkül, de mire elindultak, nekem már a fejem rezgett, nem akart felöltözni, (sőt, apa sokáig aludt, addig én vívtam Dájíval, aki már negyed hétkor felserkent), minden ruhadarab harc volt… Ebéd után lefeküdtünk, és én ugyan jót aludtam, de se Gábor, se Dávid nem aludt fél óránál többet, így mikor előjöttem (én se aludtam sokat pedig), addigra Tamásnak már elég űzött tekintete volt… Aztán jöttek Dorciék, na akkor legalább elvoltak a kölkök (a fotón látszik ahogy vonatoznak, közben a kis Terminátor a háttérben hintázik), fél hatkor mentek el, akkor én elvittem Gábort egy körre (gondoltuk fürdésig azzal elütjük az időt, mert előtte nem sokkal evett, tiszta volt a pelusa és mégis vinnyogott folyamatosan), de 20 percig bírtam csak, mert a séta se tetszett neki… Ééééés amikor ballagtam (siettem) vele hazafelé, csörgött a telóm, az albérlőm hívott, hogy most ért a lakásba, ott vannak a cuccok, és nem tud tőlük berendezkedni… basszus, tényleg elfelejtettük itt a nagy fennforgásban… úgyhogy amint beestem az ajtón (és örültem, mert addigra Tamás rendet rakott), mondtam, hogy el kéne menni a cuccokért. Úgyhogy szegény férjem kocsira kapott, és elhúzott, én közben lecsutakoltam a kölköket, megetettem G.t, majd Dávidot, addigra Tomi is megjött, majd együttes erővel lefektettük mindkettőt… és egész jót derültünk azon, hogy majd Ő holnap pihen az irodában, én meg… majd lesz valahogy. Jön Tündi, Ő majd takarít, én meg csak leszek, és babázok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése