kedd, november 17

Korai fekvés- kép nélkül

Én nem tudom, mi van a gyerekkel. Már a múlt héten is az átlagnál hisztisebb volt, de ez a mai, ez mindent vitt. Tegnap is sírt délután, miután hazajött az oviból (apróságért ám, nem akar menni fürödni, nem akar vacsizni, nem akar játszani, épp azt nem akarja csinálni, amit kéne…mintha csak a sírásért sírna, azért ellenkezne, hogy oka legyen kiborulni)., úgyhogy miután Tamás lefürdette, és épp belekezdett a következő hisztibe, nem is vártuk meg, hogy velünk vacsizzon, hanem gyorsan megetette, mesenézés, 8ra már aludt is. Gondoltuk, biztos álmos volt, azért volt az extrasüsüség. Hát ma se volt jobb.

Az apja hozta haza az oviból, hát már a kocsiból bőgve szállt ki a gyerek (asszem nem kapta meg az apja mobilját, vagy valami ilyesmi), és egyre jobban hergelte magát, hatkor már ordítottam vele, merthogy láttam, hogy ez csak hiszti (de tényleg mindenért: ne jobbra menjen az ember, nem ütheti a kisbaba feje mellett a kanapét kisautóval, nem ehet cukrot vacsi előtt, ilyenek…). A vége az lett, hogy amikor vittem hatkor a babeckát fürdeni, Dájínak is megengedtem a fürdővizet, biztos ami biztos, és amikor nekiálltam a kicsit etetni negyed óra múlva, láttam is, ahogy az apja szabályosan betoloncolja D.t a fürdőbe….muszáj volt, mert már beszélni se tudott a bőgéstől (és Ő se tudta, mér’ csinálja). A vízben kicsit lehiggadt, összeszedte magát, 20 perc múlva szállt ki, evett (közepes mennyiséget), majd épp már valamin megint kezdett elszállni az agya, amikor is mondtuk, hogy na jó, ebből elég, mars az ágyba…. Igazából nem is tiltakozott, fogta a „teecivizet” (igen, még mindig így aluszik el, egy üveg tej, és egy üveg víz kell neki, szépen behelyezve az ágyba… mindenkinek van bogara, ne röhögjetek. Az övé ez (is)). Lényeg a lényeg: 7kor került ágyba, gyakorlatilag Gábor előtt (bár negyed nyolckor már őt is leraktam), még egyszer szólt negyed8 után, hogy pisilni kell, bili be, pisi, puszi, én ki…. És onnantól egy hang se… Csak ülünk a kanapén, és nem értjük.

4 megjegyzés:

  1. Édes csillag :)

    átérzem minden fájdalmadat :) nálunk sajna rendszeresek az ilyen hisztik (bár mentségünkre legyen szólva, ha hetente csak egy ilyen nap van és ugye mindegyiknek az heti három nap :) )

    a képért viszont kár... igenis elő kell venni a gépet hisztikor, hogy megőrizzük a múltnak :) nemtom mér de a mieink ezt nem akarják és abbahagyják a hisztit... pláne ha levideózom őket :)

    Van egy pár ilyen hisztis videónk és azóta jókat röhög(nek)ünk rajta..

    Kitartás kedvesem lesz ez még így sem

    VálaszTörlés
  2. Ettől jobban lettem :-)))
    Főleg a csillagtól ;-)
    Legközelebb lesz videó, ígérem!

    VálaszTörlés
  3. Ma Zénó is ilyen volt. Mentem érte a kisoviba, nem volt semmi gond. Míg a naagy barátnő :) nem adta oda neki a babáját...na innentől csak sírt...mindenért...mert nem volt ott a kesztyűje...mert jobbra léptem nem balra....és még itthon is folytatta.

    Neki jönnek a hátsó fogai, mondta is hogy fáj. Dájinak kint van minden foga? Nem lehet ettől? Vagy az időtől..vagy csak úúgy...elvégre mi sem vigyorgunk minden nap :))

    VálaszTörlés
  4. Kékezüst mondta erre egyik nap, hogy ez a "fehér busz szindróma", merthogy múltkor Luca azon akadt ki teljesen, hogy fehér busz jött, nem sárga, pedig Ő fehérrel akart menni...

    Mindig kérdezem, hogy fáj-e valamije, de sose említ semmit konkrétan...csak az élet, gondolom.... az a gondokkal terhes élet, az fáj neki....

    VálaszTörlés