kedd, augusztus 26

Ágiék meghívnak...

Miután tegnap Apának már muszáj volt bemennie dolgozni, nem volt más választásunk, minthogy hazajöjjünk… Mondjuk nem egyenesen, mert még a rendelőbe be kellett ugranunk, hogy orvosi szakvéleményt kérjünk a hasmenésemmel kapcsolatban… A mi dokink sajna szabin volt, de egy nagyon aranyos doktornéni helyettesítette, aki szerint a fő ok valószínüleg az lehet, hogy egyszerre négy fogam jön, de a biztonság kedvéért laborba akarja küldeni a kakecomat, így kaptunk egy kis műanyag pitlit, hogy abba kell majd „mintát” gyűjteni… Ja, és hogy ma reggel fél tízre kell vele a laborba érni, és a „minta” a lehető legfrissebb legyen, tehát a használt pelusokat el kell tenni, és a legutóbbiból mintát gyűjteni reggel… A többi sejthető… Egész éjjel nem volt semmi, meg reggel se, így Anya mintagyűjtésre a tegnap esti pelust használta, ami hát…izé…egy kicsit már megszáradt, így kapargatni kellett, és egyebek… És Apának 9kor el kellett indulni, hogy odaérjen vele, így tényleg nem várhattak az újabb produktumra az idők végeztéig… És persze ahogy elment, 15 perc múlva nagy rotyogás hallatszott a pelusomból, Anya szájából meg az összes aprószentek sűrű emlegetése… így van ez. Mindegy, csütörtökön majd telefonálhatunk az eredményért. Napközben semmi érdekes nem volt (kivéve a sűrű peluscseréket, meg Anya rimánkodását, hogy legalább akkor egyek már, ha már ennyi kijön, és még azt, hogy kaptam a boltban egy új játékot, amit megvesztegetésnek szánt, egy fél kiflit kellett megennem érte), ma dettó, csak este, amikor is jött Ági, meg Joci, hogy meghívják hivatalosan is Anyáékat az esküvőjükre. Nagyon szép meghívót hoztak nekik ( ráadásul SK csinálták!!! ), amit én ugyan nem kaptam meg, de egy ajándékkal kiengeszteltek: Ági megvette nekem a Vidám meséket, ami már Anyának is nagy kedvence volt annak idején… szóval sok évvel ezelőtt. Ennek nagyon örültem, meg annak is, hogy ági hajlandó volt fél órán keresztül a levegőbe dobálni… Aranyos kis csaj ez, én is elvenném, de hát Joci előbb lecsapott rá, meg különben is, én is foglalt vagyok, így csak nagyon sok boldogságot kívántam…aztán letettek aludni…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése