szerda, augusztus 27

Keve és Eszti

Ma újabb látogató érkezett, méghozzá olyanvalaki, akit már nagyon régen láttam… Konkrétan vagy egy éve. Keve jött az anyukájával, aki Anya volt munkatársa-barátnője, és aki már igazi nagyfiú. Szó szerint, merthogy nemcsak idősebb nálam, hanem jóval magasabb is. Anya egy kicsit lesett is, hogy „tejézus, mikor lesz a Dávid ekkora”, de aztán megnyugtatta magát, hogy Balázska is ilyen nagy már, és Ő ráadásul velem egyidős, így tényleg az van csak, hogy én apró termetű vagyok, és kész. Szóval megjöttek, és majdnem azonnal megtaláltuk a közös hangot! Először bent játszottunk vagy egy órát, megnéztük az összes játékomat, és Keve igencsak értékelte némelyiket… Az én figyelmemet is újra felhívta például a daloló mesekönyvemre, amit én már elég rég vettem elő, de most jó volt vele újra játszani. Aztán meg kimentünk a kertbe, mivel elég szép idő volt, és Anya meleg vízzel feltöltötte a medencét, és abban ökörködtünk egy csomót, meg ugyebár felbukkant Cica is, így aztán folyamatosan találtunk magunknak elfoglaltságot. Ami egyébként Anyáéknak is kapóra jött, merthogy legalább ki tudták pletyizni magukat egy kicsit (hehe, kicsit… ha hallottátok volna… Atyavilág… De úgy tűnt, nekik nagyon jól esett a sok beszéd, magyarázatnak meg azt kaptuk, hogy régen találkoztak). Kár, hogy én délben kidőltem, de muszály volt aludnom egy kicsit, de hálistennek még itt voltak, amikor felébredtem, így a szobámat is szét tudtuk szedni apróra, majd búcsúzásképpen ettünk az Eszti által hozott málnás-szedres pdingtortából, ami nem csak jól nézett ki, de finom is volt nagyon. Mondtam Anyának, hogy jöhetnének gyakrabban is! Egyetértett, de mondta, hogy Keve már Oviba megy jövő héttől, így ez sajna nem valószínű… Én is akarok Oviba menni!!! Anya azt ígérte, hogy majd nemsokára… de ezt már ismerem. Aztán, amikor hazamentek, nem sokkal később megjött Apa, akinek szintén annyira tetszett a torta, hogy 2 szeletet benyomott állva… hiába, ami jó, az jó! Aztán este még elmentünk egy nagy boltba, ahol csak állatdolgokat lehetett venni, és vettünk egy szállítókosarat, meg állateledelt, meg rágcsát, meg kisfésűt… Na, ebből azonnal levágtam, hogy nemsokára tényleg lesz kutyám!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése