péntek, augusztus 22

Zsófi nagy híre

Ma nagyon-nagyon jó hírt kaptunk! Bizony! Úgy volt, hogy délelőtt pancsoltunk a medencében, elég sokat, aztán Apa meg a Nagyi elmentek a Papához a temetőbe, én meg Katival játszottam, Anya meg gondolta, hogy felhívja a Vira mamát, hogy mizu’ van Ballószögön. Kicsit gyanús volt Neki, hogy a Mama olyan kis kapkodva beszél összevissza, aztán amikor azt mondta (a Mama), hogy küld valamit interneten, de Anya ne hívja fel rögtön a Zsófit, akkor Anya tényleg azt hitte, hogy tegnap talán gomba volt a vacsi náluk, és az lehet az oka… Nem értette, a nagy izgalmat, na. Aztán amikor megnézte az íméljeit, akkor megértette: a mellékelt képet küldte a Mama, ami azt igazolja, hogy nemsokára lesz egy unokatesóm! Bizony!!!! Anya persze legott elsírta magát, és tényleg nehezen bírta ki, hogy ne hívja fel a Zsófit (aki egyébként megengedte, hogy a Mama elmondja nekem a dolgot, ebbe ne kössön bele senki, és arra is van Anyának engedélye, hogy itten publikussá tegye a dolgot, merthogy nem vagyunk babonásak), és alig várta, hogy Apa meg Nagyi megjöjjenek, és nekik is úgy újságolta el a dolgot, hogy közben sírt is, meg nevetett is. Apa meg Kati koccintotak is Zsozsi és Fecó egészségére (a Fecónak egyébként jár még egy köszöntés: augusztus 9-én volt a születésnapja! Nagyon sok boldogságot! Bár azt hiszem, ilyen ajándékkal tuti boldog lesz), én meg kaptam egy extra adag teát. Tehát innentől nagyon várjuk majd az újabb híreket, meg április közepét!

Délután meg hódoltunk a bűnös szenvedélyeknek: játékterembe mentünk. Na jó, azért ez egy cseppnyi túlzás, a dolog valójában úgy volt, hogy sétálni indultunk, és útközben megálltunk pár játéknál, de mivel a százassal működő tehenet rangon alulinak éreztem, én rögtön a Sega Rallyt akartam nyomni… Ne tudjátok meg, hogy mennyire jó ez! A tehén nincs a fasorba’ se!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése