péntek, augusztus 29

Pihe-puha

APA ELŐBB KELT MINT ÉN! Tudom, hogy ez másoknál esetleg ez megszokott is lehet, de mivel hála istennek, Apának nem nyolcra kell a hivatalba rohannia, általában ráér később menni, így a reggeli menetrendünk már hónapok óta változatlan: Anya felkel, kávézik, így mire én kelek, már viszonylag nyitva a szeme, és annyira legalábbis tud koncentrálni, hogy a pelenkámat kicserélje. Miután ez megvolt, együtt szoktuk felkelteni Apát, úgy, hogy bemászunk mindketten mellé az ágyba. Anya csak szimplán odafekszik, de tapasztalataim szerint sokkal hatásosabb ébresztő, ha néhányszor átmászok a fején… Mindenesetre erre ma nem volt szükség, mert Apa annyira kíváncsi volt, hogy Pihe mit művel reggel a nappaliban, hogy szinte azonnal Anya után felkelt. Játszott egy csomót a kutyával, mielőtt elindult dolgozni, én is csatlakoztam egy idő után, és nagyon jól szórakoztunk. Miután Ő elment dolgozni, én egész nap folytattam a mókázást, többnyire Pihével a nyomomban. Játszottam Apa kinti cipőjével (ennek Anya nem örült, merthogy akkor fejezte be a porszívózást, és állítólag én behordtam egy csomó koszt… nem tehetek róla, hogy a legjobb játékok mindig koszosak…), meg az alvós pólójával is (ezt nem tudtam egyedül felvenni, pedig nagyon próbálkoztam, a végén Anya adta rám, én meg élveztem, hogy csak úgy vonulhatok benne, mint egy kis király- nem kiskirály, mert az más). Nagyon jó, hogy most már nem csak Anya áll ugrásra készen, hogy szórakoztasson, hanem a kutya is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése