csütörtök, augusztus 21

Az ország születésnapja (és tortája persze...)

Tegnap volt az Ország születésnapja! Mi ezt az ünnepet arra használtuk fel, hogy megkezdjük idei utolsó nyaralásunkat a Balatonon. Útközben beszereztük az ország születésnapi tortáját (szeretjük a hasunkat, ez eddig sem volt titok, de most kiderül, hogy naprakészek is vagyunk…hehe), vittük magunkkal Földvárra, és ebéd után jól be is lakmároztunk belőle. A Nagyi azért nekem jobban örült, mint a tortának, a Katiról nem is beszélve, aki hozott nekem vagy 30 kisautót ajándékba (Anya megesküdött rá, hogy nem Ő mondta a Katinak, hogy mit hozzon, hanem ez megérzés volt), aminek viszont én örültem nagyon. Anya annak örült, hogy alhatott ebéd után, Apa meg annak, hogy nem kell most pár napig megint dolgozni menni neki… úgyhogy mindenki örült valaminek, tisztára, mintha a mi szülinapunk lett volna. Délután, meg ma többnyire a kertben voltunk, Anya meg Apa a könyvével, a Nagyi meg a Kati velem volt elfoglalva… asszem, azt hívják igazi aktív pihenésnek, amit Ők csinálnak… de szerintem tuti nem bánják, mindig mind a ketten ott vannak körülöttem… Hát, srácok, ezt meg lehet ám szokni, hogy állandóan két nő lesi az ember minden kívánságát (és egyik sem az anyja! Hoppá!)!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése