vasárnap, augusztus 3

Újra otthon (átmenetileg)

Tegnap meg ma is igazi nyári idő volt, napközben nem is nagyon lehetett kint lenni a kertben, így bent is segítettem a Nagyinak egy kicsit rendet rakni. Eddig is ismert volt a vonzódásom a takarítószerekhez, de itt még újdonságokra is bukkantam, például ilyen jó kis „guri”Anyának nincs is, pedig ezzel tök jól lehet szőnyeget pucolni, meg aztán autózgatni, meg görgetni csak úgy a kerekeit a levegőben… Jó kis multifunkcionális cucc ez! Majd lehet, hogy karácsonyra egy ilyennel lepem meg Anyát. Ja, és megtanultam, hogy hogyan kell a macskaalmot kitisztítani, ezt főként azért, mert elcsíptem múltkor egy beszélgetést, amiben Apa mondta a Nagyinak, hogy akarnak nekem venni egy másik kutyát, mert hogy én nagyon szeretem az állatokat, és azt akartam, hogy igenis, lássák rajtam az igyekezetet, mert nekem VALÓBAN kéne egy másik kutya, és még ha macska-kutya, akkor is el tudjam Őt látni az első pillanattól.fogva. Aztán ma délelőtt megérkezett értem Apa, megmutattam Neki az egyik tudományomat (virágitatás), majd hazajöttünk, ahol már sokan vártak. Ugyanis tegnap jött a Vira mama, hogy hétfőn együtt utazzunk Hozzájuk Kecskemétre, és mára még a Bóbi meg Ricsi is átjöttek, hogy kicsit együtt hesszeljünk a kertben. Sajnos erről fotók nem készültek, mert Anya nagyon a foghelyével volt elFOGlalva, ami nagyon fájt neki, és nem volt kedve fotózkodni, de higyjétek el, nagyon jól éreztük magunkat! A Klári nagyin láttam, hogy nehezen enged el engem, de mondtam Neki, hogy majd szeptemberben még eljövök pár napra, ugyanis tudom, hogy Anyának van még egy foga, amitől meg kéne szabadulnia…így még az indok is adott!Jövök én még ide, no para! Itthon meg örültem a szobámnak, meg a sok embernek, meg azért Anyának is, szóval, nekem mindenhol jó, de tényleg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése