kedd, március 16

Blörccs

Két hete brahiból (meg hát mert a tombola kapcsán úgy tűnt, hogy a mákos korszakomat élem, és hát tényleg nem vagyok teljesen normális) jelentkeztem a Kütyüshop játékára. Ismerősöknek kellett ajánlani az oldalt, amit ugye én amúgy is megtettem már néhányszor, hisz odavagyok a baromságokért, sőt, onnan rendeltem T. kollégáinak a karácsonyi ajikat (nem tudom, mér’ feltételeztem, hogy mindenki elmebeteg, de úgy tűnt ajiosztáskor, hogy nem nyúltam nagyon mellé…bocs fiúk!), és magamat is megleptem egy Placcsal. Placcs egy süni, plüssből. De nem sima sün, hanem egy autóbaleset áldozatává vált sün… Tudom, nem vagyok normális, de nekem baromira tetszik a dög, imádom, az ágyunkban lakik (Tamás már több ízben kijelentette, hogy csak az én oldalamon alhat a dög), mindenkinek megmutattam. Az IQ-mat illetően többekben kétségek merültek fel, néhányan Tamást sajnálták, de volt akinek tetszett…

Szóval a gyártó piacra dobott még két „áldozatot, nekem meg a nyálam csorgott értük, de „csak úgy” nem mertem volna behurcolni őket a lakásba. Summa summarum, amikor megláttam, hogy a játék fődíja 3 db 10.000 Ft-os utalvány, lecsaptam, mondom hátha. És igen. Repülő Majom írt, hogy bejött, nyertem. Még kivártam, hátha valaki meglep a szülinapomra valamelyik döggel, de nem, így magad uram alapon gyorsan megrendeltem mindkettőt. Tamás már nem is nagyon kommentálta, bár párszor elmotyogta magában –gondolom megnyugtatásképp- hogy „legalább jól főz”, meg hasonlók, és csendesen beletörődött a sorsába. A csúcs szerintem a nyúl, becses nevén Blörccs…

Idézem:

"Mély fájdalmunkat könnyeink mögé rejtve tudatjuk az egybegyűltekkel, hogy mindannyiunk barátja, jótevője és kedvenc nevettetője, Alicia és Jason Flicksh Rutherford elsőszülött gyermeke, Blörccs Flicksh Rutherford a nyúl méltósággal viselt rövid szenvedés során kimúlt egy bóbiskoló román kamionsofőr járművének kerekei alatt. Utolsó szavait, mely önnön neve volt, legjobb barátja, Placcs, még hallotta. Blörccs bebalzsamozott, így a halál pillanatában felvett testtartását az utókornak mindörökre megőrizendő teste figyelemfelkeltésül folyamatosan megtekinthető a Kütyüshopban a számára készített mauzóleumban, hétköznap 10-18 óra között, ráirányítva a figyelmet a veszélyes közutakra, melyek a Blörccshöz hasonló ártatlan kisállatok között szedik főként áldozataikat. A gyászoló család, és Placcs, a süni, Blörccs közeli jóbarátja."

Elmebaj, nem?

És íme, egy újabb bizonyítéka, hogy Gábor rám fog hasonlítani…

1 megjegyzés:

  1. Nnnaaa ezekhez Nekem is volt szerencsém...

    De...

    Nem kritikaként...

    Én lebeszéltem a felajzott rokonokat hogy ezekből a bélkilógó jószágokbol vásároljanak gyermekeinknek :)

    De valóban... nem csalódtunk... és nem!!! nem változol semmit Kedvesem... :)

    S.

    VálaszTörlés