csütörtök, március 25

Hol a gyerek?


No, G. elkezdett igen komolyan haladni…szó szerint. Eddig, bárhová is raktam, igazából max. hasról hátra fordult, ill. vissza, de most már elég komolyan halad, persze nem kúszva, pláne nem mászva, hanem görögve, kígyózva, és egyéb módszerekkel (pontosan nem tudom, mer’ ravasz ám, és amikor nézem, akkor nem halad egy centit sem, kizárólag akkor csinálja, amikor én mondjuk a konyhában vagyok). Ma leraktam a nappali közepére a szőnyegre, mentem mosogatni, közben hallottam hogy elégedetten gücög… és amíg jókedvű hangok hallatszanak, addig nem szoktam különösebben aggódni. Aztán hallom ám, hogy felváltva röhög, majd egy kicsi koppanás, kis méltatlankodás, majd megint röhögés… odamentem, és hirtelen nem is találtam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése