csütörtök, március 4

Készülődés

Na, holnapra, mint már említettem, partit csinálunk a kölöknek. Hálistennek megen kiélhettem az agybajomat… Találtam a neten Verdák terítőt, Verdák poharakat, Verdák tányérokat, Verdák szalvétát, hármas számmal dekorált zászlót… Találtam tök jó lufidekorost, na akkor elpattant bennem valami (persze van nekik Verdák álló dekorjuk is, naná). Kérdeztem Tamást, hogy túlzás lenne-e, mondta, hogy azt rendelek, amit akarok, de neki is legyen meglepi. Nekem se kellett több… rendeltem egy csomó héliumos lufit, meg egy olyan álló izét, mondom biztos szép lesz. Mára ígérték a szállítást, én meg egy csomót agyaltam, hogy hova fogom eldugni, végül kitaláltam, hogy majd jól bezárom a kisfürdőbe. Kitaláltuk a kaját, lesz ugye a libamájas-áldobos előételnek, meg gondoltam csinálok egy hatalmas adag pásztorpitét, rendeltem egy tortát a Horváthéktól (nanáhogy Villám McQueen alakút, gondolom, ezt nem volt nehéz kitalálni). Reggel elvittem Dájít ovizni, aztán álltam neki a sütögetésnek, 11kor jött a Klári meg a Kati, hogy a főzés mellett a gyerekekkel ne nekem kelljen foglalkozni, addigra megvoltam a tortalapokkal, párolt almával, májjal… Hívtam a GLSes srácot (hetente szállít hozzánk, megvan a száma is), hogy mikor ér ide a lufikkal (a lufisok mondták, hogy a GLS szállít nekik), merthogy még elmennék virágot venni, erre mondja, hogy nála nincs semmi számomra. Na, akkor kicsit lezsibbadtam, hívtam a lufisokat, azok meg mondták, hogy úgy döntöttek, hogy ők hozzák ki személyesen... meg is hozták, gyorsan az összeset bezártuk a kisfürdőbe, rázártam az ajtót… Már csak várni kell a holnapot, remélem, jó buli lesz… Istenem, műr három éves a kölök…szinte hihetetlen….

2 megjegyzés:

  1. Agybaj???? :)

    Szerintem egy kicsit finoman bánsz magaddal :)

    (mondom ezt én aki azért csináltatott kürtöskalácssütőt, hogy a gyerekei buliján a kölköknek faszénen kürtöskalácsot süthessen :) )

    Baromi kíváncsi vagyok a folytatásra, na és a képekre... de ha kérhetem a montázsokkal ne szúrd ki a szemünket... arra villámtortára rohadt kíváncsi vagyok. Jaaaa... és miért is nem Te csinyálod?

    S.

    VálaszTörlés
  2. Ha nem montázst csinálok, akkor kúúúvasok vóna a kép...de megígérem, hogy a nagyrészét felteszem albumba, okéska?
    A tortát azért nem én, mert elég vót' az egyéb főzés, és villámot úgyse tudnék...
    Na, nekiállok képeket feltölteni...

    VálaszTörlés