kedd, március 9

Hivatalosan is 3 éves...


Na, Dávidom ma papír szerint is három éves lett. Mára nem csináltam körülötte már felhajtást, merthogy ugye a hétvégén is ünnepeltünk, az oviban meg holnap fogják köszönteni, mondom, teljesen összezavarodik, hogy neki akkor most hány szülinapja is van pontosan… de azért magamban a nap folyamán néhányszor elméláztam, meghát amikor fürdés után együtt ökörködtek Gáborral az ágyon, akkor majdnem meg is hatódtam…olyan aranyosak…

Most Dávid is nagyon élvezte, hogy fényképezem, bebújt a szekrénybe, hogy ott is fényképezzem, néha a lábát tolta oda, hogy azt fotózzam le, néha a kukiját, sőt, engem meg ő fotózott le…nagyon jót játszottunk. Szeretem az ilyen esti programokat…

Isten éltessen fiam, sokáig, és maradj mindig ilyen kis pozitív, mint amilyen most vagy!!!!!!

1 megjegyzés: