csütörtök, március 11

Gábor sajátos humora


A Gábornak is nagyon fejlett lesz a humorérzéke… a héten már másodszor süti el a következő poént: hajnalban egyszer csak hallom a bébiőrben, hogy felvihog, gagyarászik… Kikómázok a konyhába, gyorsan megcsinálom a kávét, közben melegítem neki a tápihoz a vizet, beszürcsölöm a kávét azon forrón (ha nem iszom meg, még a babát se merem megfogni… alapból alacsony a vérnyomásom, és már próbáltam, hogy mi van akkor, ha nem iszom meg rögtön a kávém…. Nos, akkor az van, hogy megszédülök, nem is kicsit, úgyhogy már nem kísérletezem ilyennel), be keverem a tápot, aztán indulok a babáért….éééés mire beérek, ő édesdeden alszik, kis mosollyal a szája sarkában…. Először egész meghatódtam tőle, de ma valahogy inkább az járt a fejemben, hogy most még alhatnék én is akár… amit ugye a kávé elég lehetetlenné tesz… Mindegy, legalább nekiláttam, hogy a Márkóék pendrájvjáról letöltsem a képeket. Iderakok párat, látszik, hogy milye jól érezték magukat múltkor a vadasparkban.

Ja, Dájí meg újabban, ha olyan kedve van, nagyon jól elő tudja adni a szófogadó jó kisfiút, mindent megkérdez, hogy szabad-e. Mai duma: fogja a pendrájvot, amiről ugyebár még ő is sejti, hogy nem játszásra való, és kérdi: „Anyuka, szabad megpiszkálniiiiiii???????”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése