kedd, március 23

Új poén

Most már tuti, hogy D. érti a viccet, illetve direkt akar poénkodni:
Mentem ma érte az oviba, miután felöltöztünk, még az udvaron akart kicsit csúszdáni, az idő jó volt, a kisbaba nyugisan nézelődött a kocsijában, mondom, semmi akadálya. Csúszott négyet-ötöt, majd megbeszéltük, hogy hazaindulunk. Egyszer csak megáll, és nagyon-nagyon morcosan nézett maga elé, száját lebiggyesztette, és még a nyálát is elkezdte folyatni…esküszöm, nem értettem, hogy a két perccel azelőtt még boldognak tűnő kisfiamat mi lelte…és gondolom, ez a megdöbbenés kiült az arcomra is teljesen, mert rámnézett, elnevette magát, és imigyen szóla:
„Becsaptalak ám!!!”, és nevet… Mondom, kisfiam, ez most vicc volt? Erre: 2igen, csak bosszantottalak tégedet”. Nem mondom, hogy kifinomult a humorérzéke, de háromévestől szerintem az is jó, ha próbálkozik, és gondolom, neki az a jó poén, amin én kiakadok….

1 megjegyzés:

  1. ÁÁÁÁ... sztem csak mégsem volt kedve hisztizni a hazamenetel miatt és kitalált vmit...

    bár szó se róla rafkós egy darab... :) :)

    VálaszTörlés