szerda, március 10

Ovis ünnep


Az oviban ma ünnepelték Dávidot, kapott ott is tortát, ajándékot, hiába, el van ez az én gyerekem kényeztetve…Én napközben felavattam az új tortaformáimat, csináltam sós piskótát májas és tojásos töltelékkel, meg a Tamás kívánságára mákos guba-tortát vaníliasodóval… Nem mondom, hogy nem lehet ezekkel elpusszogni akár egész nap is…de megérte, mert nagyon szép lett, és nem mellesleg finom is.

Délután Márkóék hozták haza Dávidot, merthogy fel is akarták köszönteni, meg hát a betegségek miatt régen dumcsiztunk… Érdemes lett volna látni a kölköket… Dávid már a kapuban ordította, hogy „Márkocska (így) hozot nekem anakiót!!!!”… kergetőztek, autóztak, bújócskáztak…csuda pofák voltak. Anett elhozta nekem azokat a fotókat, amiket még múltkorjában az ottalvós bulin csinált, majd azokból is teszek fel. Nem gondoltam volna, hogy már 3 évesen ilyen komoly „barátság” alakulhat ki két gyrek közt, de úgy látszik, ők tényleg nagyon ragaszkodnak egymáshoz…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése