hétfő, április 5

D. locsol


A tegnapi napba még belefért egy jó nagy séta délután a Balcsiparton. Volt kacsaetetés , játszóterezés, Apanyúzás ezerrel, a gyerek nagyon élvezte (én lusta voltam megen, és jól nem mentem, helyette huszadszorra is végigröhögtem az Óvakodj a törpétől-t… Valami zseniális, egyszerűen nem tudom megunni, örök kedvencem az öreg – egyébként a Szomszéd nőjében is Őt bírtam a legjobban- ), Kati, Klári meg T. nem kevésbé. A képen látható még az esti csendélet is…nagyjából annyi értelemmel nézünk ki a fejünkből, mint egy-egy fej káposzta, de tök jó volt…. Ma meg as locsolkodás ment egész délelőtt. Sajnálom, hogy nem fotóztam többet, de a röhögéstől nem tudtam… Dájí első körben (némi nagyanyai segítséggel) engem locsolt meg hétkor az ágyban. Majd később még két adagot kaptunk, amikor Apa locsolt, ugyanis D elkunyizta a parfümöt, és mindenkit végigfújt, szó szerint, ugyanis ragaszkodott ahhoz, hogy Apát és Gábort is meglocsolja (és hozzátette, hogy Gábort azért kell, mert „akkó’ majd nagyra nő”), majd amikor befutott a Kati néni (Klári barátnője), akkor ugye őt is meg kellett locsolni, vele együtt újra mindenkit (Apát és Gábort is „hogy nagy legyen), kicsivel később Imre bácsi érkezett, locsolt, majd D lenyúlta az Ő spriccnijét is, és fújt kegyetlenül… Szerintem legutóbb hamvas kislánykoromban voltam ennyiszer megöntözve, de hogy idén nem fogok kornyadozni, az ziher.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése