csütörtök, április 1

D. mint oroszlán


Mivel holnap nem lesz ovi (valami továbbképzés miatt), ma tartották meg a húsvétot. Sajna a fényképezőt elfelejtettem otthagyni, így csak azt tudtam megörökíteni, hogy hogy is néz ki az én nagyfiam, mint oroszlán… ugyanis nemcsak csomagot kaptak a kölkök, de volt megint bohóc, meg arcfestés, meg egy csomó minden, amit persze a gyerek nem nagyon tud még elmesélni, de hogy élvezte, az tuti… és milyen büszke volt a sminkjére!!!

Odaértünk Gáborral, gyerek rohan hozzám, felkapom, puszit adok neki, erre megszólal: „puszit ne, mert elfolyik!!!”… nem kicsit röhögtünk az óvónővel.

Aztán persze nekilátott a csomagjában lévő csokiknak, így legalább volt mit lesétálnunk, megint mentünk egy nagy kört a környéken… Így most külön jó volt, mert persze a festett arcú gyereknek nagyobb sikere van, mint egy simának, mindenki mosolygott, aki csak szembe jött, jó volt… Több mint két órát csatangoltunk, de legalább úgy aludt el mind a kettő, hogy egy hangjuk sem volt. Nem is baj, ha kialusszák magukat, holnap megyünk a húsvétolni Földvárra, sűrű nap lesz (főleg nekem… Már most frászban vagyok, hogy mit fogunk itthon hagyni… Még egy mákosgubatortát is meg kéne sütnöm reggel, bepakolva még semmi, és ha mind a két gyerek hisztisen ébred, akkor nekem annyi.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése