kedd, április 27

A Margitszigeten


Ma a Margitszigeten voltak kirándulni az ovival Dávidék. Az oldalsávban megtekinthető az összes kép, láthatóan nagyon jól érezték magukat, Dávid szerint „sok csípős madarat” láttak, meg „kajáltunk, anyuka”… a lényeg megmaradt, hiába… Már tegnap mondta, hogy enni is ott fognak (mintha számára ez olyan fontos lenne), és reggel, amikor vittem, akkor mondták az óvónők, hogy igen, visznek tízórait csomagban, és piknik is lesz…érdekes, hogy a gyerek ezt jegyezte meg legjobban, én a buszozásra tippletem volna, mint a nap csúcspontja… Egyébként, mióta én legutóbb a ott jártam (az esküvői fotózásunk, ehhe), azóta odarittyentettek egy tök jó kis vadasparkot is….lehet, hogy gyakrabban kéne arra kirándulni (vagy bármerre…). Mindenesetre nem unom meg nézni sose az ilyen kis csoportos képeket, olyan édesek a kis egyenruhájukban, mindegyik folyton vigyorog…lehet, hogy mégse olyan rémület óvónőnek lenni?

2 megjegyzés:

  1. De..... Szerintem az...

    Ma reggel beértünk az oviba... a kislányok csoportjában ütős hangszer próba volt... legalábbis szerintem...

    Csak minden hangszeren mást próbáltak... Borzalom... én idegbajt kapnék... Minden tiszteletem az Óvónőké

    VálaszTörlés
  2. Oké, elismerem, akármilyen édesek, nekem nem nagyon tudnának annyit fizetni, hogy ezt vállaljam...nem is tudom, hogy hogy csinálják... és mosolyognak, kedvesek...hihetetlen...

    VálaszTörlés